Založ si blog

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči.

Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, išli mojou cestou. Hoci som ja už teraz trochu ďalej na lepších cestách, zrejme v minulosti som robil kopu zlých, nesprávnych vecí.

Je pravda, že teraz sa mi nepáči správanie alebo rozmýšľanie niektorých ľudí z môjho okolia. Ale kľudne to môže byť moja sejba z minulých životov, ktorú teraz musím zožať. Nevravím sú aj dobré veci, ale tie treba len podporovať a zachovať. Problém sú zlé veci, tých sa treba postupne zbavovať.

Takže aj keď sa mi to nepáči namiesto rozčuľovania sa nad správaním ľudí v mojom okolí, mal by som uznať, že som im ja sám mohol byť v minulosti zlým príkladom. Napraviť to môžem tak, že teraz budem správne konať, aby som nedával podnet na zlé ale na dobré. A je už len na tých ľuďoch samotných, či si to dobré osvoja alebo nie. Pretože každý ľudský duch má slobodnú vôľu a sám sa rozhoduje, čo príjme a čo nie.

Nenávidíme sa za to že sme rozdielni?

17.05.2024

Myslím že budete so mnou súhlasiť, že ako ľudia sme skutočne rozdielni. Každému sa páči iná farba, iný štýl obliekania, iná značka auta, preferujeme iné parfémy atď.. Mne sa tá rozmanitosť páči. Je to ako keď vidíte pestrofarebnú lúku plnú kvetov, ktoré majú iné tvary, farby a vône. Predstavte si, že by ste prešli celý svet a všade by bol iba jeden druh [...]

Atentát na premiéra SR – očakávania a realita.

16.05.2024

Na úvod sa chcem jasne vyjadriť, že tento násilný čin v žiadnom prípade neschvaľujem. Toto je podľa mňa nesprávna cesta. Aj keby mal ten básnik čo strieľal na premiéra tie najšľachetnejšie úmysly, toto v žiadnom prípade nie je správna cesta. Jednoducho bol to brutálny násilný čin. Ako sa vraví kto seje vietor, zožne búrku. To sa ideme vracať do stredoveku? Aj vtedy [...]

Zodpovednosť influencerov-iek.

14.05.2024

Influenceri sú väčšinou verejne známe osobnosti ako športovci, herci a podobne alebo sa verejne známymi stávajú svojou činnosťou na sociálnych sieťach. Sú to väčšinou krásni, úspešní, šikovní ľudia, ktorí vedia zaujať. Čiže máme tu influencerov – mienkotvorcov a followerov – ich nasledovateľov. Sú to naozaj výstižné názvy. Influenceri sa tešia keď majú [...]

zlodej, krádež, lúpež, zlodeji, kradnutie

Fontána di Trevi aj Eiffelova veža. Pozrite si rebríček krajín, kde si treba dať najväčší pozor na vreckárov

18.05.2024 06:00

Britskí odborníci zostavili tzv. Európsky index vreckových krádeží. Pri ktorých turistických atrakciách sa najviac kradne?

Erik Kaliňák

Po atentáte na Fica čelia vyhrážkam koaliční poslanci aj minister. Viacerí majú sprísnený režim

18.05.2024 06:00

Vyhrážky smerovali aj na iných poslancov a ministrov.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Zelenskyj: Absurdné, západ sa bojí porážky Ruska, ale nechce ani, aby prehrala Ukrajina

18.05.2024 06:00

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj sa posťažoval, že Západ Ukrajine zakazuje používať zbrane dodané Európou a Spojenými štátmi k úderom na ruské územie.

múzeum, Krupina

Mučiace nástroje lákajú masy ľudí. Procesy s bosorkami približujú v meste, v ktorom ich upálili desiatky

18.05.2024 06:00

Klietka, v ktorej upaľovali čarodejnice, dereš, drevený kôň a španielska čižma pribudli k lomihnátu či radlíku, teda k náčiniu používanom pri vyšetrovaniach stredovekými inkvizítormi v Krupine.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 572
Celková čítanosť: 1392149x
Priemerná čítanosť článkov: 2434x

Autor blogu

Kategórie