Založ si blog

Ježiš sa na to narodil, aby vydal svedectvo o pravde.

Celé znenie jeho výroku: evanjelium Jánove: 18:37 – „Ja som sa na to narodil a na to som prišiel na svet, aby som vydal svedectvo o pravde. Každý kto je z pravdy, čuje môj hlas.“

Takže toto je celkom zaujímavé lebo katolícka cirkev tvrdí, že Ježiš prišiel, aby ho ukrižovali a tak vzal na nás všetky naše hriechy. Tým vlastne legitimizujú všetkých čo si vynútili jeho vraždu aj tých čo ju vykonali. Avšak sám Ježiš povedal, že väčšiu vinu majú tí čo ho vydali.

Podľa logiky katolíckej cirkvi vlastne „chudáčik“ Ježiš zobral na seba hriechy aj tých čo ho vydali Pilátovi. No to sa mi celkom nezdá. Podľa mňa nie je náhoda, že Židia boli ponechaní vyčíňaniu temna v 30. a 40. rokoch. Vyzerá to, že národ ktorý pošpinil a zavraždil syna Božieho dostal brutálnu odplatu. Teraz sú späť v zasľúbenej zemi. Až teraz môžeme hovoriť o odpykaní ich viny.

Celá tá katolícka dogma je podľa mňa blud. Ježiš si dal tú námahu, aby nám priniesol pravdu, po ktorej tak ľudstvo „túži“. Dopadlo to však tak, akoby ľudia nenávideli pravdu a doslova ju zabili. Ľudia dnešných čias nie sú oveľa lepší, len snáď toľko nezabíjajú fyzicky. Milujú svoje predstavy, pravda je pre mnohých neprijateľná. A cirkev so svojimi dogmami v tomto robí veľkú hanbu.

Naše vnútorné svety tvoria svet vonkajší.

28.04.2024

Či nie je tento náš pozemský svet len veľkou mozaikou, ktorú tvoria všetci ľudia tejto zeme. Presne podľa toho akí sme my ľudia vyzerá aj tento svet, jeho jednotlivé časti a regióny, mestá, obce, domácnosti atď. Keď to niekto pozoruje tak vidí obrazy niekde škaredšie, niekde krajšie, inde krvavé atď. Celé čo v tomto chýba, je uvedomenie si, že my sami tvoríme svet v [...]

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

24.04.2024

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči. Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

Moment dopadu balistickej rakety na iracké mesto Erbil

Úder na Sýriu. Izrael zasiahol budovu bezpečnostných síl v Damasku

02.05.2024 23:01, aktualizované: 23:25

Sýrske štátne médiá o údere bezprostredne neinformovali.

ucla

USA: Na univerzite UCLA zadržali najmenej 200 propalestínskych demonštrantov

02.05.2024 22:22

Polícia zlikvidovala barikády a začala vypratávať tábor demonštrantov.

trump

Ďalší útok na Kapitol? Výsledky volieb uznám, len ak budú čestné, uviedol Trump

02.05.2024 21:52

Podobné slová použil aj v rokoch 2016 a 2020.

Miloš Vučevič

Smer Moskva. Srbský parlament potvrdil novú vládu, na niektorých ministrov sú uvalené sankcie

02.05.2024 21:19

Vučevičovu vládu po búrlivej dvojdňovej rozprave podporilo 152 z 250 poslancov.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 568
Celková čítanosť: 1381057x
Priemerná čítanosť článkov: 2431x

Autor blogu

Kategórie