Založ si blog

Zaniknú národy západnej Európy?

Tuším pred pár rokmi som niekde zachytil nejaké proroctvo, že Európu ovládne náboženstvo islam a že tu budú vyhlásené kalifáty. Vtedy som sa nad tým len pousmial. Prišlo však šialené obdobie masovej imigrácie prevažne moslimského obyvateľstva do EU. Teraz to už tak nereálne nevyzerá.

Najhoršie na tom celom je, že tu v Európe pôsobia obrovské sily, ktoré túto imigráciu podporujú a schvaľujú, hlavne v bohatých západných krajinách. Neviem či sú to lobisti firiem, kde potrebujú pracovnú silu alebo či štáty chcú takto pokryť nedostatok personálu v zdravotníctve, opatrovateľstve a podobne? Ale je len ťažko uveriteľné, že sa uchyľujú k takémuto krátkozrakémú riešeniu. Veď oni ich doopatrujú. 

Toto sú riešenia, ktoré môžu vyhovovať len súkromnému kapitálu. Pretože z hľadiska národno štátneho a dlhšej budúcnosti je to ako dobrovoľná samovražda – hara kiri. Národ ktorému sa nerodia deti vymrie – to je zrejme fakt na ktorom sa zhodneme. Ak obyvateľstvo západných krajín nechce mať deti, lebo na to nie je čas, peniaze a neviem čo všetko ešte, tak naopak imigranti nemajú problém s plodením potomkov.

Neustály prílev migrantov do západnej Európy a ich oveľa vyššia pôrodnosť, plus možnosť spájať rodiny. Toto sa jednoducho musí prejaviť. V priebehu nasledujúcich desaťročí tam bude podľa mňa stúpať počet mešít a postupne sa bude meniť charakter tých krajín.

Tento hlúpy materiastický prístup bude mať podľa mňa kruté následky. Veď v minulých storočiach sa hranice štátu, kráľovstva tvrdo bránili, lebo vedeli že sú v hre ich životy a identita. Dnes keď sú hranice deravé ako ementál a ešte sú migranti doslova lákaný nadštandardnými sociálnymi benefitmi, budú následky pre domáce obyvateľstvo tragické. Podľa mňa v Nemecku už nebudú žiť Nemci ako sme zvyknutí, Francúzsko, Švédsko sa úplne mení.

Jedna vec mi vŕta v hlave. Keď chcú tí západniari tak veľmi pomáhať prečo nepomáhajú v domovských krajinách odkiaľ utečenci prichádzajú? Tam to naopak devastujú vojensky, organizujú prevraty a podobne. Takže možno to bude aj karma. Alebo je náhoda, že sa niekto narodí do chudobnej krajiny? Tých chudákov treba rýchlo previezť do lepšieho, nevadí že sú ich milióny.  Keď západniari toto sami chcú nech sa páči, ale nech do toho nenútia nás čo to nechceme.

Naše vnútorné svety tvoria svet vonkajší.

28.04.2024

Či nie je tento náš pozemský svet len veľkou mozaikou, ktorú tvoria všetci ľudia tejto zeme. Presne podľa toho akí sme my ľudia vyzerá aj tento svet, jeho jednotlivé časti a regióny, mestá, obce, domácnosti atď. Keď to niekto pozoruje tak vidí obrazy niekde škaredšie, niekde krajšie, inde krvavé atď. Celé čo v tomto chýba, je uvedomenie si, že my sami tvoríme svet v [...]

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

24.04.2024

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči. Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

Niger / Rusko /

Ruské jednotky vstúpili na leteckú základňu v Nigeri, ktorá hostí americké sily

03.05.2024 09:07

Krok ruskej armády stavia americké a ruské jednotky do tesnej blízkosti v čase, keď sa vojenská a diplomatická rivalita oboch krajín čoraz viac vyostruje v súvislosti s konfliktom na Ukrajine.

Jekaterina Sobjanukova

Najbohatšia poslankyňa označila nezamestnaných Rusov za červy a rada by ich videla v pracovných táboroch

03.05.2024 08:00

Jelena Sobkaňuková tvrdí, že veľa ľudí nechce robiť. Bola preto zvedavá, čo si myslia ostatní poslanci o táboroch smutne známych zo Stalinovho obdobia.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 568
Celková čítanosť: 1381233x
Priemerná čítanosť článkov: 2432x

Autor blogu

Kategórie