Založ si blog

V Palestíne (Kannáne) bude len jeden štát – Izrael.

Viem že sú tu medzinárodné snahy o vytvorenie 2 samostatných štátov na území Palestíny. Keď som však videl mapy postupného osídľovania tohto územia, predpokladám že Izrael neposkytne priestor na vytvorenie nového štátu s arabským obyvateľstvom. Izrael je vojensky veľmi silný, dokázal poraziť okolité arabské štáty hoci sa proti nemu spojili. Predpokladám že s ozbrojenými radikálmi akými sú Hamas si izraelská armáda poradí.

Navyše pri každej arabsko-židovskej vojne Izrael získal nové územia. Takže neverím tomu, že kvôli situácii v pásme Gazy sa nejaké arabské štáty zapoja do konfliku.

Významným kľúčovým bodom je to, že sám Jahve prisľúbil Abrahámovým potomkom kannásku zem. Keď to Boh raz vyriekol, tak to tak aj bude podľa mňa.

Pásmo Gazy podľa mňa ostane obývané Palestínčanmi. Nie že by si nevedeli Žiadia s Palestínčanmi poradiť. Ale ich predkovia prisahali na Hospodina, že ich tam nechajú

Naše vnútorné svety tvoria svet vonkajší.

28.04.2024

Či nie je tento náš pozemský svet len veľkou mozaikou, ktorú tvoria všetci ľudia tejto zeme. Presne podľa toho akí sme my ľudia vyzerá aj tento svet, jeho jednotlivé časti a regióny, mestá, obce, domácnosti atď. Keď to niekto pozoruje tak vidí obrazy niekde škaredšie, niekde krajšie, inde krvavé atď. Celé čo v tomto chýba, je uvedomenie si, že my sami tvoríme svet v [...]

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

24.04.2024

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči. Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

UA Vojak / UA Armáda / Bachmut / Doneck /

Macron: Keby Rusko prelomilo front, je možné vyslať na Ukrajinu vojakov

02.05.2024 13:01

Štáty NATO podľa neho najprv tiež vylučovali vyslanie tankov a lietadiel na Ukrajinu, neskôr ale zmenili názor.

Sýria, Maar an-Numán, nemocnica, lekári bez hraníc

Rusko zbombardovalo nemocnicu v Sýrii, obviňujú krajinu príbuzní obetí aj vyšetrovatelia OSN

02.05.2024 12:46

Vyšetrovatelia OSN Rusko niekoľkokrát obvinili z páchania vojnových zločinov v Sýrii.

Ján Mazák

Poslanci odvolali Majerníka a Mazáka z funkcií členov Súdnej rady SR

02.05.2024 12:38

Opozícia i odvolávaní členovia to namietali.

MZV: Premiér navštívil ministerstvo

Blanár: Naše členstvo v EÚ je pre krajinu úspešný príbeh. Na rozvoj sme dostali takmer 28 miliárd eur

02.05.2024 12:05

Slovensko podporuje vstup Ukrajiny do Únie, podľa Fica by mala vstúpiť hneď po splnení podmienok, povedal premiér Fico.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 568
Celková čítanosť: 1380772x
Priemerná čítanosť článkov: 2431x

Autor blogu

Kategórie