Založ si blog

Židov nikto neprekonal.

Hoci Židia fatálne zlyhali pri Mesiášovi aj tak ich v duchovnej oblasti nikto neprekonal. Židia sú schopní po hmotnej stránke, ale aj po duchovnej. Ostatné národy sa nezmohli na viac ako nenávisť voči Židom a ich vraždenie. Nezaregistroval som však, že by sa chcel niektorý národ Židom vyrovnať v čistote žitia a v poznávaní Stvoriteľa alebo dokonca ich prekonať.

Každý národ má svoje špecifiká a je niečím výnimočný. Slovenský národ sa napríklad dokáže pretekať v pití alkoholu, západné krajiny majú technologickú vyspelosť, škandinávske krajiny nízku korupciu a podobne. Ale v žiadnom inom národe sa Stvoriteľ tak zreteľne neprejavil ako v Izraeli. Vlastne všetko čo máme je od Židov. Od Abraháma po Ježiša boli všetko Židia.

Akurát je tu ešte národ nemecký, prostredníctvo ktorého sme dostali Posolstvo z Grálu. Lenže tento národ jasal z Hitlera, nie z pána Bernhardta. Dnes je tam určite niekoľko duchovne oddaných ľudí, ale ako celok, mi tento národ nepripadá nejaký preduchovnený.

Takže akurát možno konštatovať, národy tejto zeme sa čoraz viac ponárajú do materializmu. Veda síce napreduje, máme modernú elektroniku, ale čo sa týka duchovného poznania, prebudenia, mi to pripadá nie že nenapredujeme, ale ideme dozadu.

Naše vnútorné svety tvoria svet vonkajší.

28.04.2024

Či nie je tento náš pozemský svet len veľkou mozaikou, ktorú tvoria všetci ľudia tejto zeme. Presne podľa toho akí sme my ľudia vyzerá aj tento svet, jeho jednotlivé časti a regióny, mestá, obce, domácnosti atď. Keď to niekto pozoruje tak vidí obrazy niekde škaredšie, niekde krajšie, inde krvavé atď. Celé čo v tomto chýba, je uvedomenie si, že my sami tvoríme svet v [...]

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

24.04.2024

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči. Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

Policajná eskorta / Policajné auto / Polícia /

Polícia preveruje bombovú hrozbu na súdoch

29.04.2024 09:14

Oznamovateľ nešpecifikoval konkrétny súd.

Annalena Baerbocková

Baerbocková vyzýva na rozšírenie EÚ o krajiny západného Balkánu. Ide o šedú zónu využívanú Ruskom, tvrdí

29.04.2024 08:45

Medzi krajiny západného Balkánu sa radí Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Albánsko, Srbsko, Severné Macedónsko a Kosovo.

Kolumbíjska univerzita

Biely dom vyzval na pokojné protesty na amerických univerzitách

29.04.2024 08:25

Vlna demonštrácií sa začala na Kolumbijskej univerzite v New Yorku, rýchlo sa však rozšírila po celej krajine.

stíhačka F-16

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25, aktualizované: 09:56

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 568
Celková čítanosť: 1378679x
Priemerná čítanosť článkov: 2427x

Autor blogu

Kategórie