Založ si blog

Vyskúšajte konať dobro.

Dnes už väčšina ľudí neverí v Boha, dušu, že existujú energie a neveria na karmu. Drvivá väčšina verí len tejto hrubej hmote, tomu čo vidia očami a môžu chytiť do ruky.

Ale zvesti o tom, že to všetko existuje k nám prišli. Podľa mňa by minimálne stálo za námahu urobiť aspoň taký malý pokus. Vyskúšať na týždeň, mesiac, pol roka, rok každý podľa svojho odhodlania a zvedavosti, pripustiť že Boh existuje, že od neho prichádzajú pomáhajúce energie. Počas tohto skúšobného obdobia nemusíte navštíviť kostol, ale staňte sa lepším a čistejším človekom. Sami možno budete prekvapení koľko pomocí a koľko dobrého zažijete.

Ja som to tiež urobil a bol som milo prekvapený z tých pekných malých príjemných vecí, čo ku mne prišli. Skúste aspoň na chvíľu nechať pomstu na Boha a Jeho železné zákony. Vy sa zatiaľ venujte pekným veciam a buďte k ľuďom milí. Je možné, že prežijete niečo výnimočné a objavíte pravú, živú vieru. Totiž veriť niečomu, čomu nerozumiete, čo vám dal niekto druhý, to nemá v sebe život, je to len taká slepá viera. Tá nemá moc priniesť vám do života krásne požehnania.

Naše vnútorné svety tvoria svet vonkajší.

28.04.2024

Či nie je tento náš pozemský svet len veľkou mozaikou, ktorú tvoria všetci ľudia tejto zeme. Presne podľa toho akí sme my ľudia vyzerá aj tento svet, jeho jednotlivé časti a regióny, mestá, obce, domácnosti atď. Keď to niekto pozoruje tak vidí obrazy niekde škaredšie, niekde krajšie, inde krvavé atď. Celé čo v tomto chýba, je uvedomenie si, že my sami tvoríme svet v [...]

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

24.04.2024

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči. Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Titanic - fotografia ľadovca

Hodinky najbohatšieho muža na Titaniku sa predali za viac ako milión libier

28.04.2024 16:28

Zlaté vreckové hodinky, ktoré patrili najbohatšiemu cestujúcemu na palube Titaniku, sa predali za takmer 1,2 milióna libier.

fico, šimečka

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

28.04.2024 14:45

Najvyššie preferencie v apríli má strana Smer, ktorá by získala 21,1 percenta hlasov. V parlamente by bolo podľa prieskumu Focusu 7 strán.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 568
Celková čítanosť: 1378353x
Priemerná čítanosť článkov: 2427x

Autor blogu

Kategórie