Založ si blog

Opýtajte sa Sulíka

ako by on riešil kolaps dôchodkového systému, ktorý sa blíži. Pretože ak neurobíme nič, prognózy sú také, že čoskoro nám dôchodkový systém skrachuje. Keďže Sulík veľmi ostro bojuje proti pomoci rodinám s deťmi a to hlavne pracujúcim rodinám, som veľmi zvedavý aké riešenia by urobil ON.

Ak sa podarí Sulíkovi túto otázku verejne položiť v nejakej diskusii alebo na nejakej tlačovke, potom vám občania Slovenska odporúčam len jedno – veľmi silno zbystrite všetky svoje zmysly a veľmi pozorne počúvajte čo tento človek povie.

Lebo riešenie tá situácia má. Ale má rôzne riešenia. Nepochybujem o tom, že Sulík by ten problém vedel vyriešiť. ALE veľmi dobre počúvajte AKO by to pán Sulík riešil.

Trochu začínam chápať ako tento človek uvažuje. Priznám sa, som z toho zdesený. Preto vrelo odporúčam položiť pánovi Sulíkovi túto otázku a aj mnohé iné. Kto sa veľa pýta, veľa sa aj dozvie. Sulík má dôveru mnohých ľudí. Ide o to, či si túto dôveru zaslúži. Či vás dobre zastupuje občania Slovenska?

Naše vnútorné svety tvoria svet vonkajší.

28.04.2024

Či nie je tento náš pozemský svet len veľkou mozaikou, ktorú tvoria všetci ľudia tejto zeme. Presne podľa toho akí sme my ľudia vyzerá aj tento svet, jeho jednotlivé časti a regióny, mestá, obce, domácnosti atď. Keď to niekto pozoruje tak vidí obrazy niekde škaredšie, niekde krajšie, inde krvavé atď. Celé čo v tomto chýba, je uvedomenie si, že my sami tvoríme svet v [...]

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

24.04.2024

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči. Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

Systém Patriot, PVO

USA majú viac ako 1 100 Patriotov. Poskytnúť ich Ukrajine však vyzývajú spojencov

30.04.2024 22:49

Poľsko aj Grécko už americkej výzve povedali nie.

požiar

V Čani horeli obydlia, oheň sa rozšíril do zberného dvora. Dym bolo vidno aj z Košíc

30.04.2024 21:43

Požiar sa šíril rýchlo horľavými konštrukciami obydlí, v zbernom dvore následne horeli plasty.

električka snd

Ministerstvo električku popred SND neodmietlo. Divadlo argumentuje garážami a štúdiám neverí

30.04.2024 20:53

Vedenie SND si okrem toho plánuje dať posúdiť výsledky štúdií, na ktoré sa hlavné mesto odvoláva

Covid

EMA požaduje aktualizáciu vakcín proti covidu pred ďalšou očkovacou kampaňou

30.04.2024 20:19

Najrozšírenejším variantom na svete je teraz variant JN.1, ktorý "predbehol" subvariant XBB

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 568
Celková čítanosť: 1380218x
Priemerná čítanosť článkov: 2430x

Autor blogu

Kategórie