Založ si blog

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči.

Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, išli mojou cestou. Hoci som ja už teraz trochu ďalej na lepších cestách, zrejme v minulosti som robil kopu zlých, nesprávnych vecí.

Je pravda, že teraz sa mi nepáči správanie alebo rozmýšľanie niektorých ľudí z môjho okolia. Ale kľudne to môže byť moja sejba z minulých životov, ktorú teraz musím zožať. Nevravím sú aj dobré veci, ale tie treba len podporovať a zachovať. Problém sú zlé veci, tých sa treba postupne zbavovať.

Takže aj keď sa mi to nepáči namiesto rozčuľovania sa nad správaním ľudí v mojom okolí, mal by som uznať, že som im ja sám mohol byť v minulosti zlým príkladom. Napraviť to môžem tak, že teraz budem správne konať, aby som nedával podnet na zlé ale na dobré. A je už len na tých ľuďoch samotných, či si to dobré osvoja alebo nie. Pretože každý ľudský duch má slobodnú vôľu a sám sa rozhoduje, čo príjme a čo nie.

Naše vnútorné svety tvoria svet vonkajší.

28.04.2024

Či nie je tento náš pozemský svet len veľkou mozaikou, ktorú tvoria všetci ľudia tejto zeme. Presne podľa toho akí sme my ľudia vyzerá aj tento svet, jeho jednotlivé časti a regióny, mestá, obce, domácnosti atď. Keď to niekto pozoruje tak vidí obrazy niekde škaredšie, niekde krajšie, inde krvavé atď. Celé čo v tomto chýba, je uvedomenie si, že my sami tvoríme svet v [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

Klamanie.

21.04.2024

Ako vnímajú klamanie ľudia? Podľa mňa je mnoho ľudí, ktorí si myslia, že klamaním niečo získajú. Každému je jasné, že klamanie je podvádzanie, ale mnohí ľudia si myslia, že keď budú dostatočne šikovní, tak sa vyhnú nejakým následkom. A prečo sa vlastne klame? No buď je cieľ vyhnúť sa trestu alebo je to cieľ získať pre seba nejaké výhody. Ako vníma klamanie [...]

Matthias Ecke

Skupina útočníkov napadla a zranila europoslanca SPD Eckeho. Museli ho operovať

04.05.2024 17:39

Krajinskí predsedovia SPD uviedli, že útok je varovným signálom pre všetkých v Nemecku a známkou toho, že stúpenci krajnej pravice sú už celkom bez zábran.

Irán / Vojnová loď /

Iránska vojenská loď Šahíd Mahdaví prekročila prvýkrát rovník

04.05.2024 17:28

Je to údajne prvýkrát, čo Irán vyslal loď svojho námorníctva na takúto diaľkovú misiu.

Eurovoľby 2024

Strany môžu na kampaň v eurovoľbách minúť najviac tri milióny eur

04.05.2024 16:13

Pri volebnej koalícii platí tento limit zvlášť pre každú stranu.

Kim Čong-un

Pieseň oslavujúca diktátora Kima sa stala hitom TikToku. Skladba má nové, alarmujúce posolstvo

04.05.2024 15:27

Pieseň "Priateľský otec" vzbudila záujem hlavne medzi užívateľmi generácie Z. Nie je to prvá pieseň venovaná Kimovi, je tu ale viditeľný odklon v použitom jazyku a slovníku.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 568
Celková čítanosť: 1381945x
Priemerná čítanosť článkov: 2433x

Autor blogu

Kategórie