Abd-ru-shin sa vyjadruje k životu v záhrobí takto:
Historicky preukázateľne dokonca nejeden pápež dal použiť jed a dýku, aby uskutočnil svoje čisto pozemské priania, svoje ciele. To mohlo byť len pod nadvládou rozumu, ktorý si na svojom víťaznom ťažení podmaňoval všetko, pred ničím sa nezastavil.
A nad všetkým tým spočívala a spočíva v neodvratnom dianí železná vôľa nášho Stvoriteľa. Pri prechode do záhrobia každý človek je zbavený pozemskej moci a jej ochrany. Jeho meno, postavenie, všetko sa pominulo. Len úbohá ľudská duša prichádza, aby tam prijala, vychutnala, čo zasievala. Ani jediná výnimka nie je možná! Jej cesta bude viesť cez celé súkolesie nevyhnutného zvratného pôsobenia božskej spravodlivosti. Tam nejestvuje ani cirkev, ani štát, iba jednotlivé ľudské duše, ktoré musia skladať účty za každý učinený omyl!
Kto koná proti vôli Božej, kto teda vo stvorení hreší, ten je podrobený následkom tohto prestúpenia. Nezáleží na tom, kto to je a pod akou zámienkou sa to vykonalo. Nech je to jednotlivec pod ochranným plášťom cirkvi alebo súdnictva … zločin na tele alebo na duši je a zostane zločinom!
Aj farizeji verili v život po živote. Asi... ...
To súhlasím, účinkom karmy neunikneme, áno a... ...
To je omyl, žať zasievané môžeme len v... ...
Keď došiel vtedy ešte nie sv Pavol v 1... ...
Veď mám slobodnú vôľu a kritizujem ho. ...
Celá debata | RSS tejto debaty