Založ si blog

Ľudia pobúrení „nespravodlivosťou“ sveta.

Na úvod sa musím priznať, že aj ja som taký bol. Teraz sa však poďme na to pozrieť podrobnejšie.

Z materialistického a ateistického pohľadu by išlo podľa mňa o normálny jav, že silní vždy vybabrú so slabými. Vplyvní podnikatelia majú vysoké príjmy a pohybujú sa medzi smotánkou – vplyvnými ľuďmi. Poznajú sa so sudcami, prokurátormi, policajnými šéfmi, politikmi atď. Je to podľa mňa potom už len na ich svedomí, či svoju pozíciu a kontakty zneužijú alebo nie.

Čo ale pohľad veriacich ľudí? Mnohí sa určite pýtajú ako to, že na svete je toľko zla, prečo sa gaunerom mnohé prepečie, ako to že to Boh dopustí? Lenže práve tu narážame na koreň problému. Ide o to, že ľudia sú zlí a páchajú zlé veci, nie Boh. Ďalšia vec, Ježiš povedal: „Čo sejete, to zožnete!“. Takže to predpokladá, že človek ani pozemskou smrťou neunikne následkom svojho konania. Mnohí sa však žiaľ na to spoliehajú.

Takže ak pozemskou smrťou naša zodpovednosť nekončí, predpokladá to, že existuje živý duch, ktorý prebýva v pozemskou tele. Tomuto tiež mnohí neveria. Ježiš tiež povedal: „Telo ničo neosoží, duch oživuje.“. Takže podľa tohto je telo len obal a skutočný život sa skrýva v našom duchu. To by ale dávalo možnosť opätovných inkarnácií do pozemského tela – čiže opätovný príchod na túto Zem. Je to síce logické, ale cirkevní hodnostári to odmietajú, pretože ich predchodcovia to v dogmách odmietli. Fakt silný argument.

A dostávame sa k rozuzleniu. Ak by sme prijali inkarnačnú teóriu, zrazu by všetko začalo do seba zapadať a dávalo by zmysel v úplnej jednoduchosti. Už mi to pripadá, že cirkevní hodnostári to nechcú prijať, pretože sa boja o prácu. Pretože ak prijmeme inkarnačnú teóriu a Zákon príťažlivosti rovnorodého, zrazu vidíme absolútnu Božiu spravodlivosť. Podľa tohto železného zákona sa totiž každý narodí presne tam, kde si to zaslúži. Takže odpadá závisť, že niekto sa narodil do bohatej rodiny a ja nie alebo prečo je niektoré dieťa vážne postihnuté a podobné výčitky.

Toto sú podľa mňa zaujímavé veci, ktoré stoja za to zaoberať sa nimi. Žiaľ cirkvi sa histericky bránia, doslova držia násilím svojich veriacich v zabehnutých koľajách. Ateisti a materialisti to odmietajú už z princípu. Mnohí veriaci sa boja vyhrážok cirkevných hodnostárov, že pôjdu do pekla pre takéto kacírske myšlienky. A tak čuduj sa svete je súčasný stav konzervovaný a starostlivo sa dbá, aby to navždy tak aj zostalo. Len problém je ten, že PRAVDA je niečo, čo sa nedá umlčať a potlačiť dlhodobo. To skôr zaniknú a skončia iné veci, ale PRAVDA, tá má obrovskú silu a je večná.

Naše vnútorné svety tvoria svet vonkajší.

28.04.2024

Či nie je tento náš pozemský svet len veľkou mozaikou, ktorú tvoria všetci ľudia tejto zeme. Presne podľa toho akí sme my ľudia vyzerá aj tento svet, jeho jednotlivé časti a regióny, mestá, obce, domácnosti atď. Keď to niekto pozoruje tak vidí obrazy niekde škaredšie, niekde krajšie, inde krvavé atď. Celé čo v tomto chýba, je uvedomenie si, že my sami tvoríme svet v [...]

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

24.04.2024

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči. Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

Deutsche Welle

Bielorusko označilo Deutsche Welle za extrémistický a dalo mu stopku, pracovníkom hrozí väzenie

29.04.2024 22:23

Bieloruský režim sa bojí nezávislých médií a robí všetko pre to, aby ľuďom zamedzil prístup k slobodným informáciám, reagoval šéf DW.

Španielsko Sánchez zotrvanie vyšetrovanie manželka

Premiér Sánchez demisiu nepodal: Kampaň očierňovania sa neskončí

29.04.2024 21:47

Španielsky premiér dodal, že on a jeho manželka Begona Gómezová to zvládnu.

SR Bratislava CHZJD skládka Vrakuňa monitoring BAX

Exminister kritizuje zastavenie sanácie skládky vo Vrakuni, Taraba avizuje riešenie

29.04.2024 21:17

Do podzemných vôd unikajú najmä pesticídy a herbicídy. Spustenie sanačných prác sa očakávalo v roku 2018.

teplomer, horúčavy, pes

Pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 568
Celková čítanosť: 1379031x
Priemerná čítanosť článkov: 2428x

Autor blogu

Kategórie