Založ si blog

Je chyba v systéme, či v ľuďoch?

Väčšina ľudí to podľa mňa vníma tak, že chyba je v systéme. Ja osobne si však myslím, že chyba je v ľuďoch, tak ako to aj Ježiš povedal, že sme zablúdili. Ide o to, že ak naozaj platí „Čo sejete, to zožnete!“, tak potom kto by už chcel robiť niečo zlé?

Ľudia tomuto však väčšinou neveria ani cirkvi. Doteraz sme brali Božie prikázanie ako niečo čo nám niekto nadiktoval a my sme to veľmi neochotne plnili alebo aj neplnili. Takže výsledok je, že ľudia aj naďalej páchajú zlé veci a navzájom si ubližujú. Byť dobrým a čestným je často na smiech, rešpekt a úctu majú drsný ľudia, ktorí nemajú problém zakročiť silou.

Ak však skutočne platí „Čo sejete, to zožnete!“, tak systém je dokonalý. Len blázon by páchal niečo zlé ak toto platí. A predsa ľudia si denne oplácajú zlé veci. Jednoducho neveria tomuto Ježišovmu zákonu. Lenže potom sa stávajú veci, že niektorí ľudia sa dostanú do situácie, kde sú odkázaní trpieť. Lenže to opäť môže byť len účinok toho zákona, ktorému ONI neverili a posmievali sa mu.

Ja verím v dokonalosť Stvoriteľa. Mnohí však neveria v Jeho spravodlivosť a kráčajú bludnými cestami.

Naše vnútorné svety tvoria svet vonkajší.

28.04.2024

Či nie je tento náš pozemský svet len veľkou mozaikou, ktorú tvoria všetci ľudia tejto zeme. Presne podľa toho akí sme my ľudia vyzerá aj tento svet, jeho jednotlivé časti a regióny, mestá, obce, domácnosti atď. Keď to niekto pozoruje tak vidí obrazy niekde škaredšie, niekde krajšie, inde krvavé atď. Celé čo v tomto chýba, je uvedomenie si, že my sami tvoríme svet v [...]

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

24.04.2024

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči. Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

teplomer, horúčavy, pes

Pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Fico, Blaha

Iniciatíva Munícia pre Ukrajinu vyzvala Fica, aby zdvojnásobil vyzbieranú sumu

29.04.2024 19:36

Zároveň premiéra vyzvali, aby sa jasne vyjadril a prehodnotil svoj postoj k českej iniciatíve.

Filip Kuffa

Demokrati namietajú účasť Gregora Kuffu na rokovaniach, jeho brat hovorí o výmysloch

29.04.2024 18:56

Ako príklad uviedla mimoparlamentná strana rokovanie k návštevnému poriadku Tatranského národného parku.

2024-04-26 slnko v sieti 007 foto zdenko hanout

Šéf Rady RTVS označil galavečer Slnko v sieti za politický míting opozície

29.04.2024 18:16

Igor Gallo pripomenul, že RTVS ako vysielateľ galavečera nesie v zmysle platnej legislatívy objektívnu zodpovednosť za obsah priameho prenosu.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 568
Celková čítanosť: 1378972x
Priemerná čítanosť článkov: 2428x

Autor blogu

Kategórie