Založ si blog

Každý zaplatí za dogmy.

Verím tomu, že všetci kňazi, biskupi a pápeži zaplatia za to, že ľuďom dávali vlastné výplody = dogmy namiesto písma svätého. Zaplatia za to, že tieto svoje dogmy povýšili nado všetko, nad Boha, nad Ježiša, nad prorokov a hlavne nad PRAVDU.

Mám pocit, že aj ja som mal podiel na vytvorení týchto dogiem a aj ja platím. Cítim potrebu písať články a varovať ľudí, aby sa vzdali týchto bludných dogiem. Toto je podľa mňa cesta ako si odpykať svoje hriechy z minulých životov – jedine napravením svojich chýb. Myslím si, že cirkevný matrix nefunguje. Že darmo kňaz kňaza vyspovedá, dá mu rozhrešenie, odpustky, pofŕka ho svätenou vodou alebo podobne. To že cirkevní hodnostári tomu veria, nemôže ani o vlások zmeniť mocné zákony Božie.

Myslím si, že to čo robím dnes ja čaká aj všetkých kňazov, biskupov a pápežov. Že aj oni ak budú chcieť napraviť svoje chyby a uvoľniť si cestu do raja, budú musieť najprv VŠETKÝCH, čo uviedli do omylu, priviesť k pravej viere a na pravú cestu alebo aspoň odkloniť ich z tej nesprávnej, ktorú im sami ponúkli a ukázali. V tomto je obrovská, vznešená a dokonalá SPRAVODLIVOSŤ Božia. Určite nepostačia 2 Zdravasy a 3 Otčenáše.

Vyzerá to, že takto funguje dokonalé Božie dielo. A každý z nás, kto koná zle, ubližuje druhým alebo uvádza niekoho do omylu NUTNE musí za to niesť celkové následky. Toto dáva zmysel aj logiku. Keď to porovnám z cirkevným odpustkovým matrixom, tak toto sa mi zdá milión krát pravdivejšie a logickejšie.

Doteraz sme si mysleli, že sme páni aspoň tu na tejto zemi, že si môžeme robiť čo chceme. Áno môžeme, ale keď zle konáme trpko za to zaplatíme. Naopak všetko čo dobre urobíme, budeme z toho brať dobrú úrodu. Presne ako Ježiš hovoril čo sejete, to zožnete. A verím že Ježiš nepovedal nič len tak. Preto tvorte dobré a pekné veci a emócie a potom bude vaša žatva radosťou a požehnaním.

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

24.04.2024

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči. Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

Klamanie.

21.04.2024

Ako vnímajú klamanie ľudia? Podľa mňa je mnoho ľudí, ktorí si myslia, že klamaním niečo získajú. Každému je jasné, že klamanie je podvádzanie, ale mnohí ľudia si myslia, že keď budú dostatočne šikovní, tak sa vyhnú nejakým následkom. A prečo sa vlastne klame? No buď je cieľ vyhnúť sa trestu alebo je to cieľ získať pre seba nejaké výhody. Ako vníma klamanie [...]

Moulin Rouge

Vrtuľa legendárneho mlyna na streche kabaretu Moulin Rouge v Paríži sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Zvrat v prípade Černáka. V miestnosti bol len pár minút, rozhodovať o jeho prepustení sa dnes nebude

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:06

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 567
Celková čítanosť: 1375867x
Priemerná čítanosť článkov: 2427x

Autor blogu

Kategórie