Založ si blog

Nútenie k očkovaniu

Pripadá mi to akoby sme boli len krok od toho, že nás budú nútiť očkovať sa. Priznám sa, že aj keby očkovanie bola tá najlepšie vec na celom svete aká existuje aj vtedy mi nútenie pripadá absurdné. Jednoducho môže to vyvolať úplne opačný efekt a je to aj pošlapávaním práv každého jednotlivca. Takisto už len ten pocit, že keď je to tak úžasná vec prečo nás k tomu nútia.

Lepšie by bolo skutočne už toľko netlačiť na pílu a nechať celému očkovaniu voľný priebeh. Kto chce nech sa dá zaočkovať a kto nie nech sa nedá. Odborníci nech prezentujú a vysvetľujú najnovšie dáta a poznatky a ľudia nech sa slobodne rozhodnú. Politici musia mať pochopenie pre ľudí. Pretože aj samotné vakcíny proti Covid-19 sú pomerne nové a predstavujú určité zdravotné riziko. Vládna moc by mala zobrať do úvahy, že každý jeden občan má plné právo rozhodovať o svojom zdravotnom stave a o tom ako si zdravie bude chrániť.

Aj keď by toto slobodné rozhodnutie človeka znamenalo jeho smrť aj tak je to v poriadku, pretože sa rozhodol on sám po zvážení všetkých pre a proti. Urobil svoje vlastné rozhodnutie v najlepšej viere. Ja osobne chápem aj to, že keď je výskyt Covid-19 minimálny je aj záujem o očkovanie proti tomuto vírusu nízky.

Ale som presvedčený o tom, že ak sa počet nakazených bude zvyšovať, úmerne s tým sa začne zvyšovať aj záujem o očkovanie. Mne to celé pripadá ako prirodzený a logický vývoj. Veď ľudia ak budú vidieť, že na Covid-19 umierajú nezaočkovaní, tak automaticky budú mať oveľa vyšší záujem očkovať sa, ak sa preukáže, že zaočkovaní majú skutočne menšie komplikácie pri nakazení. Nechajte ľudí nech sa rozhodnú sami a nerobte na nich psychické nátlaky.

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

24.04.2024

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči. Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

Klamanie.

21.04.2024

Ako vnímajú klamanie ľudia? Podľa mňa je mnoho ľudí, ktorí si myslia, že klamaním niečo získajú. Každému je jasné, že klamanie je podvádzanie, ale mnohí ľudia si myslia, že keď budú dostatočne šikovní, tak sa vyhnú nejakým následkom. A prečo sa vlastne klame? No buď je cieľ vyhnúť sa trestu alebo je to cieľ získať pre seba nejaké výhody. Ako vníma klamanie [...]

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 567
Celková čítanosť: 1376110x
Priemerná čítanosť článkov: 2427x

Autor blogu

Kategórie