Založ si blog

Úroveň ľudského poznania.

Z náboženských kruhov prichádza teória, že celé stvorenia sa skladá z Božskej ríše, praduchovnej ríše, duchovnej ríše, jemnohmotnosti a hrubohmotnosti. Chcem sa len zamyslieť nad tým, ako je na tom veda. Naozaj uznávam že veda výrazne napreduje. Ale z celkového hľadiska dokázala preskúmať alebo vidieť kúsok vesmíru.

Kde sú však ešte spomínaná jemnohmotnosť, duchovná ríša, praduchovná a Božská? Tie sú vraj dokonca väčšie ako hrubohmotná časť. Píšem o tom len kvôli tomu, že sa mi zdá čudná keď je mnoho ľudí skalopevne presvedčených, že existuje len hrubohmotnosť. Ide to až tak ďaleko, že podľa mňa vzniká akási ateistická dogma – striktná viera len v hmotu.

Tu na Zemi boli niekoľkí, ktorí svedčili o tom, že je aj viac ako len hmota: Abrahám, Mojžiš, proroci, Lao´c, Buddha, Mohamed, Krišna, Ježiš, Abd-ru-shin. Minimálne Ježiš robil také veci ako nikto pred ním, ani nikto po ňom. Doslova ho Boh oslávil.

Ja osobne nemám nič proti ateistom aj chápem ich postoje. Len jedno čo ma zaráža, je tá absolútna istota ich viery čisto len v hmotu. Hmotu vidí a cíti každý z nás – je to proste niečo bežné, nespochybniteľné. Samozrejme je to ich vec a majú na to plné právo veriť si čomu len chcú, ale aj tak tú drvivú istotu nikdy nepochopím.

Naše vnútorné svety tvoria svet vonkajší.

28.04.2024

Či nie je tento náš pozemský svet len veľkou mozaikou, ktorú tvoria všetci ľudia tejto zeme. Presne podľa toho akí sme my ľudia vyzerá aj tento svet, jeho jednotlivé časti a regióny, mestá, obce, domácnosti atď. Keď to niekto pozoruje tak vidí obrazy niekde škaredšie, niekde krajšie, inde krvavé atď. Celé čo v tomto chýba, je uvedomenie si, že my sami tvoríme svet v [...]

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

24.04.2024

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči. Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

Peter Pellegrini a Ivan Korčok

Pellegrini vypočítal, že minul na kampaň menej ako Korčok, podľa TIS obaja minuli viac, ako priznali

07.05.2024 11:31

V prípade Pellegriniho Transparency odhaduje, že prekročil limit až o 250-tisíc eur, Korčok o 80-tisíc eur viac, ako umožňuje zákon.

Rusko, Putin, summit G20, Moskva

Vladimir Putin pri okázalej slávnosti zložil prezidentský sľub

07.05.2024 11:20, aktualizované: 11:32

Putin pri okázalej inaugurácii v Kremli začne svoj piaty mandát na čele krajiny.

Adolf Hitler, bunker

V bývalom Hitlerovom bunkri v Poľsku našli ľudské pozostatky. Slúžil nacistom ako hlavný štáb

07.05.2024 11:09

Súdny lekár ich skúmal pod dozorom prokuratúry. Vyšetrovanie prerušili koncom marca pre nedostatok dôkazov o spáchaní trestného činu.

fico, kaliňák

Fico a Kaliňák na výjazde v Azerbajdžane: V paláci vybavujú alternatívu ruského plynu, aj biznis so zbraňami

07.05.2024 10:25

Aktualizujeme Hlavným dôvodom premiérovej prvej zahraničnej návštevy mimo Európy má byť plyn. Druhým obchodné príležitosti, ktoré autokratický režim prináša.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 568
Celková čítanosť: 1383094x
Priemerná čítanosť článkov: 2435x

Autor blogu

Kategórie