Založ si blog

Mienkotvorcovia

Ja by som ich nazval aj betonári súčasného stavu. Je to elita národa a sveta – bohatí, vplyvní, úspešní, krásni ľudia, herci, speváci, športovci alebo niečím iných výnimoční ľudia, cirkev. Vnímam to tak, že majú silný vplyv na názory svetovej populácie. Aj keď je každý človek v tvorení názorov úplne slobodný, predsa len je ovplyvňovaný aj svojím okolím. A toto sú silní, výnimoční ľudia, ktorých spoločenské masy majú radi alebo ich dokonca milujú. Na sociálnych sieťach teraz fungujú influenceri. Takže moderní mienkotvorcovia na internete. Čím viac followerov (sledovateľov), tým úspešnejší je influencer.

Títo mienkotvorcovia majú svoje názory ako funguje svet, či existuje život po smrti, ako treba správne žiť. Rozhodujú o tom čo je normálne, správne a čo už nie. Povedal by som, že majú veľký vplyv na svetové masy ľudí. Len neviem či si uvedomujú, že keď určujú smer majú aj zodpovednosť za tých, ktorých vedú. To už asi nikto veľmi nerieši.

Najhoršie na tom celom je to akú mieru poznania majú títo mienkotvorcovia a ako blízko či ďaleko stoja od pravdy. Sú to väčšinou výnimoční, charizmatickí ľudia špička vo svojom odbore. Lenže ľudské masy by sa mali zamyslieť aj nad tým, do akej miery majú títo influenceri pozanie o fungovaní nášho či záhrobného sveta. Každý jeden človek je však aj tak v plnej miere v konečnom dôsledku zodpovedný za svoje rozhodnutia aj keď sú pod vplyvom mienkotvorcov.

Títo mienkotvorcovia mi pripadajú akoby každý deň liali betón, aby tak fixovali súčasný stav vedomia a poznania spoločnosti. Followeri sa v mnohom stotožňujú so svojimi influencermi. Pripadá mi to, že takto to obidvom stranám vyhovuje. Mienkotvorcovia idú cestou ktorá sa páči sledovateľom a sledovatelia sú radi, že mienkotvorcovia nenarúšajú pokoj a stabilitu, ktorá panuje vo svete.

Naše vnútorné svety tvoria svet vonkajší.

28.04.2024

Či nie je tento náš pozemský svet len veľkou mozaikou, ktorú tvoria všetci ľudia tejto zeme. Presne podľa toho akí sme my ľudia vyzerá aj tento svet, jeho jednotlivé časti a regióny, mestá, obce, domácnosti atď. Keď to niekto pozoruje tak vidí obrazy niekde škaredšie, niekde krajšie, inde krvavé atď. Celé čo v tomto chýba, je uvedomenie si, že my sami tvoríme svet v [...]

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

24.04.2024

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči. Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

Maroš Žilinka

Ústavnoprávny výbor k rozhodnutiam Žilinku po zrušení ÚŠP neotvorili

30.04.2024 13:51

Koalícia podľa podpredsedu ústavnoprávneho výboru Dostála odmieta, aby si výbory plnili svoju kontrolnú funkciu.

prezidentske volby Ivan Korčok postava

Korčok podporí v eurovoľbách PS, KDH, SaS a Demokratov

30.04.2024 13:14

Vyzvať chce najmä na podporu žien na kandidátnych listinách týchto strán.

Británia Londýn Hainault útok meč zranení

Muž s mečom útočil na ľudí na predmestí Londýna

30.04.2024 12:52

Podľa polície incident zrejme nesúvisí s terorizmom.

lukáš machala

Je podložené, že Zem je guľatá? Boli ste vo vesmíre? Machala chce dať vo verejnoprávnom médiu priestor aj konšpirátorom

30.04.2024 12:37

Machala sa stal známym ako poradca bývalého predsedu NR SR Andreja Danka. Už vtedy bol šíriteľom konšpiračných teórií.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 568
Celková čítanosť: 1379965x
Priemerná čítanosť článkov: 2430x

Autor blogu

Kategórie