Založ si blog

Úroveň ľudského poznania.

Z náboženských kruhov prichádza teória, že celé stvorenia sa skladá z Božskej ríše, praduchovnej ríše, duchovnej ríše, jemnohmotnosti a hrubohmotnosti. Chcem sa len zamyslieť nad tým, ako je na tom veda. Naozaj uznávam že veda výrazne napreduje. Ale z celkového hľadiska dokázala preskúmať alebo vidieť kúsok vesmíru.

Kde sú však ešte spomínaná jemnohmotnosť, duchovná ríša, praduchovná a Božská? Tie sú vraj dokonca väčšie ako hrubohmotná časť. Píšem o tom len kvôli tomu, že sa mi zdá čudná keď je mnoho ľudí skalopevne presvedčených, že existuje len hrubohmotnosť. Ide to až tak ďaleko, že podľa mňa vzniká akási ateistická dogma – striktná viera len v hmotu.

Tu na Zemi boli niekoľkí, ktorí svedčili o tom, že je aj viac ako len hmota: Abrahám, Mojžiš, proroci, Lao´c, Buddha, Mohamed, Krišna, Ježiš, Abd-ru-shin. Minimálne Ježiš robil také veci ako nikto pred ním, ani nikto po ňom. Doslova ho Boh oslávil.

Ja osobne nemám nič proti ateistom aj chápem ich postoje. Len jedno čo ma zaráža, je tá absolútna istota ich viery čisto len v hmotu. Hmotu vidí a cíti každý z nás – je to proste niečo bežné, nespochybniteľné. Samozrejme je to ich vec a majú na to plné právo veriť si čomu len chcú, ale aj tak tú drvivú istotu nikdy nepochopím.

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

24.04.2024

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči. Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

Klamanie.

21.04.2024

Ako vnímajú klamanie ľudia? Podľa mňa je mnoho ľudí, ktorí si myslia, že klamaním niečo získajú. Každému je jasné, že klamanie je podvádzanie, ale mnohí ľudia si myslia, že keď budú dostatočne šikovní, tak sa vyhnú nejakým následkom. A prečo sa vlastne klame? No buď je cieľ vyhnúť sa trestu alebo je to cieľ získať pre seba nejaké výhody. Ako vníma klamanie [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 567
Celková čítanosť: 1376796x
Priemerná čítanosť článkov: 2428x

Autor blogu

Kategórie