Založ si blog

Židovská cirkev zabila Ježiša aj jeho učenie

Židovská cirkev dovtedy štvala a intrigovala proti Ježišovi kým ho neukrižovali. Ďalej prenasledovali aj jeho učeníkov. Nakoniec sa im podarilo potlačiť aj Ježišove učenie aspoň v Izraeli. Takže „skvelý úspech“ židovskej cirkvi.

Dôvody ich konania sú tragikomické. Ľud miloval Ježiša. On ich uzdravoval a vysvetľoval kráľovstvo nebeské. Prirodzene jeho popularita stúpala. To sa ale nepáčilo židovskej cirkvi, pretože ich autorita tým pádom utrpela. Oni sa nesklonili pred Synom Božím a neprijímali jeho učenie. Namiesto toho sa držali vlastného čiastočného „vedenia“ a vlastná moc a vplyv im boli cennejšie ako slová Mesiáša.

Myslíte si, že kresťanská cirkev je lepšia? No je pravda, že kresťanská cirkev konečne stratila svoju moc. Dnes už cirkev nemôže ľudí vraždiť v inkvizičných procesoch. Ale aj tak sa kresťanská cirkev správa vo svojej podstate podobne ako cirkev židovská. Kresťanská cirkev odmieta učenie prinesené Duchom Pravdy. Prednejšie sú im vlastné zlátaniny – dogmy a samozrejme nechcú prísť o svoje bohatstvo, vplyv a moc.

Len taká otázočka má byť cirkev ako prostredník medzi ľuďmi a Bohom alebo ako prekážka? Je to nesprávne keď niekto kto nemá plné vedomosti tvári sa akoby ich mal. A ešte väčšia tragikomédia je keď takéto cirkvi spochybňujú posolstvo Ducha pravdy – len preto, že sa nezhoduje s ich predstavami s ich zlátaninami. Tak to naozaj gratulujem kresťanským cirkvám.

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

24.04.2024

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči. Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

Klamanie.

21.04.2024

Ako vnímajú klamanie ľudia? Podľa mňa je mnoho ľudí, ktorí si myslia, že klamaním niečo získajú. Každému je jasné, že klamanie je podvádzanie, ale mnohí ľudia si myslia, že keď budú dostatočne šikovní, tak sa vyhnú nejakým následkom. A prečo sa vlastne klame? No buď je cieľ vyhnúť sa trestu alebo je to cieľ získať pre seba nejaké výhody. Ako vníma klamanie [...]

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 567
Celková čítanosť: 1376787x
Priemerná čítanosť článkov: 2428x

Autor blogu

Kategórie