Založ si blog

Výzva pre kazateľov kresťanských cirkví

Blíži sa vianočný čas vhodný na duchovné zamyslenie. Veď tie sviatky vlastne o tom sú aj keď to už niekedy tak nevyzerá, osláviť Ježišovo narodenie (príchod) a pripomenúť si jeho dielo. K tomuto nás budú vyzývať aj kazatelia kresťanských cirkví, čo je podľa mňa pekné a dobré. Ale chcel by som aj ja ich vyzvať na jedno duchovné zamyslenie.

Týka sa priameho Ježišovho sľubu, že bude prosiť Otca, aby nám poslal Ducha pravdy. Ján, kap. 16, verš 12: Ešte mnoho vám mám povedať , ale teraz neznesiete. Keď však príde On, Duch pravdy, uvedie vás do všetkej pravdy, lebo nebude hovoriť sám od seba, ale bude hovoriť, čo počuje a bude vám zvestovať aj budúce veci. On mňa oslávi, lebo z môjho vezme a bude vám zvestovať.

Myslím si, že toto je dosť závažná skutočnosť o ktorej sa v kresťanských kruhoch veľmi málo hovorí alebo je to nesprávne pochopené.

  1. Ježiš konštatuje že potrebujeme ešte ďalšieho zvestovateľa pravdy
  2. Príde v ľudskom tele, pretože priamo on nás má uviesť do všetkej pravdy
  3. Prečo ho kresťania neočakávajú tak ako Židia očakávali Mesiáša zvestovaného prorokmi?
  4. Prečo sa kresťanské cirkvi tvária, že dielo bolo zavŕšené keď samotný Ježiš hovoril o nutnosti ďalšieho duchovného zvestovania a pôsobenia

Zásadný problém vidím v tom, že Ježiš hovoril o tom, že ešte všetko nebolo povedané, ale kresťanské cirkvi už niekoľko storočí hovoria že sú neomylné a dokonalé ako ich Boh. Ale odkiaľ by tú všemúdrosť získali? Veď sú to len ľudia aj keď duchovne orientovaní. Poznanie a pravdu môže podľa mňa priniesť len vyslanec Boží, podobný Ježišovi, ktorý bude v priamom spojení s Bohom. A zdá sa, že ten vyslanec tu už aj bol, hoci ho takmer nikto neočakával, Ježiš svoj sľub dodržal.

Abd-ru-schin v knihe Vo svetle pravdy vysvetľuje duchovné deje, píše o Bohu a Božskej ríši o duchovnej ríši o železných samočinných zákonoch vložených do stvorenia. Jednoducho o veciach ktoré sú nad nami a ľudským duchom nedosiahnuteľné. Preto to vyzerá, že on je tým Ježišom ohlasovaným Radcom. Ak tu teda ten Radca bol a zanechal nám Posolstvo v písomnej podobe kresťanský hodnostári by sa nemali proti nemu stavať, ale čerpať z neho. Snáď cirkev nie je viac ako je Ježiš? Alebo kresťanské cirkvi nemajú záujem o to, čo  pre nás vyprosil Ježiš u Otca? Toto sa mi zdá byť veľmi divné.

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

24.04.2024

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči. Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

Klamanie.

21.04.2024

Ako vnímajú klamanie ľudia? Podľa mňa je mnoho ľudí, ktorí si myslia, že klamaním niečo získajú. Každému je jasné, že klamanie je podvádzanie, ale mnohí ľudia si myslia, že keď budú dostatočne šikovní, tak sa vyhnú nejakým následkom. A prečo sa vlastne klame? No buď je cieľ vyhnúť sa trestu alebo je to cieľ získať pre seba nejaké výhody. Ako vníma klamanie [...]

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 567
Celková čítanosť: 1376105x
Priemerná čítanosť článkov: 2427x

Autor blogu

Kategórie