Založ si blog

Veriaci a neveriaci: výzva na vzájomné rešpektovanie sa

         Viem si predstaviť ako by sa mohli k sebe navzájom veriaci a neveriaci správať. A ako by mohli vedľa seba žiť krásne v harmónii bez vzájomného a urážania a obťažovania. Podľa mňa žiadny veriaci nemá právo inému človeku nanucovať svoju vieru a svoje pravidlá a naopak. Nemá to absolútne žiadny význam, pretože len živá viera,  ktorú človek sám získa a skutočne ju vnútorne cíti, len tá má nejaký význam. Aby neveriaci robil niečo čomu sám neverí, nemá absolútne žiadny význam. Ale takisto žiadať veriaceho, aby sa vzdal svojej viery, ktorú vnútorne cíti považujem za hrubé zasahovanie do súkromia konkrétnych ľudí.

          Vzhľadom na súčasný stav vedomostí ktoré ľudstvo má, vyzývam všetkých neveriacich, aby veriacich rešpektovali a neodkazovali ich na psychiatriu, nenadávali im do bláznov, idiotov a pod.. Osobne som otvorený akýmkoľvek názorom a dôkazom, ale ešte som sa nestretol s ničím čo by dokazovalo, že Boh neexistuje. To že mi niekto nadáva alebo kydá na Boha, či Ježiša, prorokov, Budhu, Krišnu a ostatných, to sú dôkazy, to ma má presvedčiť? Sú tu však nové skutočnosti čo sa týka viery, ktoré priniesol Abd-ru-shin a mnohé objasňujú a o nich považujem za potrebné z objektívnych príčin písať.

         Tieto vysvetlenia sú také závažné, že všetko stavajú do nového svetla, preto by som požiadal tých ktorí sú opačného názoru, aby sa trochu krotili vo svojich reakciách pod článkami. Ja to totiž nepíšem pre vás, nepotrebujem vás presvedčiť a buďte si istý, že by som svoj voľný čas vedel využiť aj inak ako písaním článkov. Píšem to však pre ľudí, ktorých by to mohlo zaujímať, nielen pre registrovaných blogerov, ale aj úplne náhodných čitateľov. Je to pre mňa totiž úplne nenormálny stav, že o Hitlerovi vie celý svet a o diele Abd-ru-shina sotva hŕstka.

         K jeho dielu som sa dostal náhodou a bol som ohromený vnútornou hodnotou diela, pre mňa ako veriaceho je táto kniha Vo svetle pravdy najväčším darom pre ľudstvo a nevyčerpateľnou studnicou múdrosti. Preto som sa rozhodol napísať pár článkov a umožniť tak ľuďom získať nové informácie to je celé. Osobne by som bol najradšej keby na cirkev prispieval len ten kto chce a neveriacich by s tým nikto neobťažoval. Ale tiež neveriaci by mali mať aspoň toľko slušnosti, aby neobťažovali veriacich a nestrpčovali im život.

         Berme to tak, že existujú 2 alternatívy, jedna s Bohom druhá bez neho. Keď niekto napíše článok, kde nakydá na Boha a všetkých jeho vyslancov, ja na to nepotrebujem reagovať lebo to považujem za osobnú zodpovednosť toho čo to napísal. Keď ma zaujme nejaký článok tak si ho prečítam, ale keď s jeho obsahom nesúhlasím väčšinou nepociťujem potrebu reagovať, že autor je blázon a podobne handrkovať sa. A keď niekoho moje články nezaujímajú alebo s nimi nesúhlasí tak načo ich vôbec číta? Ocenil by som keby sa všetci tí, čo sú úplne opačného názoru trochu krotili, nie som zvedavý na vaše urážlivé reakcie. Ja vás neurážam, tak sa láskavo držte toho aj vy. Články nie sú určené pre vás. Čomu vy veríte je vaša vec a mne je to úplne ukradnuté, aby bolo medzi nami jasno.

 

Môže človek pozemskou smrťou uniknúť Božej spravodlivosti?

15.04.2024

Pozrime sa na to spolu podrobnejšie. Pre účely tejto analýzy pripusťme, že Stvoriteľ existuje. Takže predstavme si situáciu, že by človek pozemskou smrťou mohol uniknúť spravodlivosti. Napríklad by bol nejaký bohatý človek, ktorí by mal nepriateľov a chcel by ich odstrániť. Nechce sa však dostať do väzenia, tak dá echo, že kto to urobí za neho dostane veľký balík [...]

Každý robí chyby.

14.04.2024

Podstatné je podľa mňa ako k tomu pristupujeme. Môžeme sa hádať a popierať, že sme urobili chybu. Tým však klameme len samých seba. Môžeme to ignorovať a robiť tú istú chybu aj naďalej, ale pravdepodobne na to nejakým spôsobom doplatíme. Najlepšie bude podľa mňa si chybu priznať. Áno je to trochu bolestné pre naše ego. Keď už vieme, že sme urobili chybu a priznali [...]

Ježiš nebol slabý, len poznal zákony stvorenia. .

12.04.2024

Mnohí ľudia vnímajú Ježiša ako slabého, pretože sa nedokázal ubrániť ukrižovaniu. Pripadá mi to, že mnohí ľudia vnímajú Ježiša ako všeobjímajúcu lásku, ktorá si nechala beztrestne ubližovať. Podľa mňa je to nesprávny a nebezpečný názor. Nebezpečný preto, že naň ešte aj dnes mnoho ľudí môže kruto doplatiť ak sa opovážia páchať zlo v domnienke, že sa [...]

vojna na Ukrajiny, Černihiv

ONLINE: Rutte: Niektoré štáty sedia na hromadách Patriotov. Kúpme ich pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00, aktualizované: 06:23

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Fiala

VIDEO: Fiala si myslí, že slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu Česko asi nevyužije

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

Fico, Danko, Pellegrini

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Smer vyhrá tak či tak, SNS tlačí a Hlas čaká test

18.04.2024 06:00

Od pôvodných personálnych požiadaviek nakoniec SNS upustila, no staré rany otvorila oficiálne neobsadená stolička predsedu parlamentu, ktorú Danko požaduje od vzniku koalície. A chce ju znova.

obria lavička, Muráň

Park s megasochami je v Muráni absolútnou novinkou. Nechýbajú v ňom ani živé zvieratá

18.04.2024 06:00

Tony vážiace nadrozmerné sochy obrov, velikánska lavička s parádnym výhľadom či živé lamy pripomínajúce plyšové hračky. Tieto atrakcie sa nachádzajú v areáli pri obci Muráň.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 563
Celková čítanosť: 1368753x
Priemerná čítanosť článkov: 2431x

Autor blogu

Kategórie