Založ si blog

Minulé ja, dnešné ja, budúce ja.

Pripadá mi to, že moje dnešné ja stretáva v živote svoje minulé ja. A podľa toho ako sa moje dnešné ja vysporiada so svojím minulým ja – tvorí svoje budúce ja. Myslím že týmito dvomi vetami by sa to dalo celé zhrnúť.

Trochu podrobnejší pohľad: Museli by sme však pripustiť možnosť, že ľudia ktorí sú okolo nás alebo ich na svojej ceste životom stretávame nie sú náhodní. Existuje totiž taká teória, že nič nie je náhoda. Teraz keď som hlbšie nazrel do svojho vnútra a na svoje okolie začína mi to dávať zmysel.

Ide o tie interakcie s naším okolím. Ak pripustím, že ľudia ktorí sú okolo mňa alebo ktorých stretávam nie sú náhodní mnohé začína dávať zmysel. Spýtajme sa samých seba, či z tých ľudí v našom okolí aj tých čo nám lezú na nervy, nemáme ešte niečo malé v sebe? Ak toto pripustíme máme tri možnosti.

1. Správanie ktoré sa nám na ľuďoch v našom okolí nepáči buď budeme oplácať a tým v sebe oživovať a stupňovať, 2. zaujmeme neutrálne pozíciu alebo 3. to čo sa nám na blízkych nepáči začneme zo svojho vnútra vykoreňovať – jednoducho sa toho začneme vo svojom vnútri zbavovať. Rovnako to platí o dobrých vlastnostiach našich blížnych.

Abd-ru-shin vysvetľuje, že úlohou ľudí v hmotnom stvorení je všetko okolo seba zušľachťovať aj samých seba zušľachťovať a zlepšovať – konečný cieľ raj. Stagnácia alebo neutrálny postoj je podľa Abd-ru-shin už taktiež úpadok lebo všetko je v pohybe a pokiaľ sa my sami nezlepšujeme, tak nutne začíname zaostávať oproti ostatným.

Podľa mňa je ideálny stav zlých vlastností ktoré vidíme na našich blízkych sa zbavovať a tie dobré v sebe posilňovať, rozhojňovať. Je to podľa mňa aj oveľa lepšie ako sa len neustále rozčuľovať nad zlým správaním našich blížnych alebo im závidieť tie dobré vlastnosti alebo to, že sa im darí, pretože môžu byť požehnaní kvôli svojmu dobrému konaniu. Toto je úplne iný uhol pohľadu a do duše prináša pokoj.

Mnohí to podceňujú, ale zdá sa že tvrdá práca na sebe samom má veľký význam, pretože ako sa vraví truhla nemá vrecká a nič hmotné si so sebou na druhý svet nezoberieme. ALE naopak svoje vlastnosti sú našou neoddeliteľnou súčasťou a tieto si nutne so sebou berieme.

Napravme svoje chyby z minulosti.

20.09.2024

Východné náboženstvá hovoria, že sa na túto Zem rodíme s určitým poslaním a že sa máme uvolniť z kolobehu karmy. Dáva mi to zmysel a logiku. Každý z nás má určité talenty a má ich používať na prospech celej spoločnosti. Ak som v minulých životoch narobil škody a druhým ubližoval, tak potom tento život teraz na Zemi hoci je to náročné je darom a veľkým [...]

Stretnúť láskavého človeka.

18.09.2024

To je skutočne dobrý zážitok, akési pohladenie duše. Títo ľudia majú žiarivé oči a väčšinou úsmev na tvári. Je v nich niečo skutočne pekné, čo až prežaruje navonok a nedá sa to prehliadnuť alebo ukryť. Tešia sa zo života a rozdávajú radosť okolo seba. Títo ľudia podľa mňa plnia Ježišove slová: „Buďte ako deti!“, čiže v čistote a radosti. Každý z [...]

Keď cirkev poslúcha svojho Boha (Portugalsko).

15.09.2024

Fatimské zjavenia považujem za mimoriadne. Dialo sa tak v roku 1917, keď zúrila 1. svetová vojna. Prakráľovná sa zjavovala 3 deťom a vyzývala ich, aby sa modlili za duše hriešnikov, pretože veľa duší smerovalo do utrpenia. Prostredníctvom detí vyzývala všetkých k pokániu, aby sa stali lepšími ľuďmi a aby sa modlili za odpustenie pre seba aj ostatných, aby sa vojna [...]

taraba

Ministra Tarabu museli nečakane hospitalizovať. Danko: Skončil veľmi zle

22.09.2024 13:10

Minister životného prostredia Tomáš Taraba (nom. SNS) skončil v nemocnici, kde ho v sobotu 21. septembra operovali.

Juhoafrická republika, JAR, Baberton, banské nešťastie

Pri výbuchu v iránskej bani zahynulo 51 ľudí, 20 utrpelo zranenia

22.09.2024 11:36

Krajina ročne spotrebuje približne 3,5 milióna ton uhlia.

Záplavy Bratislava Dunaj

Voda ubúda a ukazuje škody. Podľa odborníkov treba urýchliť adaptáciu na povodne, súčasná infraštruktúra už nestačí

22.09.2024 11:00

Ničivé povodne sú pravdepodobne za nami, hladina slovenských riek postupne klesá a ustupujúca voda odhaľuje dôsledky extrémneho počasia

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 611
Celková čítanosť: 1480199x
Priemerná čítanosť článkov: 2423x

Autor blogu

Kategórie