Založ si blog

Hádať sa, či prijať?

Kráčame svojím životom a zažívame rôzne situácie. Prichádzajú príjemné momenty, ale aj tie horšie. Pri tých príjemných sa tešíme, ale čo s tými zlými situáciami? Zlé situácie môžeme zažívať aj keď sa dlhší čas snažíme žiť správne. Prečo je to tak? Podľa mňa stačí ak pripustíme existenciu minulých životov a odpoveď máme hotovú.

Pokiaľ som aj ja sám nevedel o teórii minulých životov a neuveril jej, mnohokrát som bojoval so zlými situáciami a hneval som sa, že ako je možné že je okolo nás toľko nespravodlivosti. Dnes to vnímam úplne inak. Poviem si svoj názor, ale nemám silnú potrebu hádať sa a nasilu presadiť svoj názor. Pochopil som, že každý má právo na svoje konanie a svoje postoje a že mnohé k nám môže prichádzať aj z dávnej minulosti. Celé mi to dáva logiku.

Nastáva paradox prijatia. Pripadá mi to, že keď musím čeliť nepeknému správaniu a bojujem proti tomu, tak sa to len stupňuje. Naopak keď to pretrpím – ako keby prijmem, dochádza ukľudneniu rozbúrených emócií. Samozrejme pokiaľ by išlo o moje zdravie a život bránil by som sa alebo sa snažil tomu vyhnúť. Teraz mám na mysli medziľudské vzťahy.

Každý jeden z nás máme kontrolu nad svojím životom. Čiže ja rozhodnem čo budem robiť ako to budem robiť a kedy, ako sa zachovám v konkrétnych situáciách a podobne. Pritom však nemôžeme zabúdať, že tie isté práva majú ľudia okolo nás. Keď však pripustíme karmický zákon, všetko začne byť oveľa pokojnejšie. Zrazu nemáme potrebu oplácať každú malichernosť ktorou nám ublížili, lebo vieme že buď sme si to zaslúžili alebo dotyčný dostane odplatu. Mali by sme zrejme pripustiť, že nie vždy sme nevinné obete.

Podľa mňa toto je niečo čo stojí za preskúmanie. Úplne to môže zmeniť kvalitu nášho života. A ak to nevzdáme a húževnato sa snažíme žiť v akej takej čistote a dobrom konaní, postupne začnú ku nám prichádzať dobré veci, akési požehnania. Jednoducho začne sa nám dariť. To je dobré znamenie. Nemusí to byť hneď na celej dĺžke nášho životného frontu. Ale ak to spozorujeme len v určitej oblasti, je to podľa mňa znamenie ktorého sa treba držať. Nakoniec sa môže stať, že dobré veci začnú prichádzať z celého frontu, čiže zo všetkých oblastí nášho života.

Napravme svoje chyby z minulosti.

20.09.2024

Východné náboženstvá hovoria, že sa na túto Zem rodíme s určitým poslaním a že sa máme uvolniť z kolobehu karmy. Dáva mi to zmysel a logiku. Každý z nás má určité talenty a má ich používať na prospech celej spoločnosti. Ak som v minulých životoch narobil škody a druhým ubližoval, tak potom tento život teraz na Zemi hoci je to náročné je darom a veľkým [...]

Stretnúť láskavého človeka.

18.09.2024

To je skutočne dobrý zážitok, akési pohladenie duše. Títo ľudia majú žiarivé oči a väčšinou úsmev na tvári. Je v nich niečo skutočne pekné, čo až prežaruje navonok a nedá sa to prehliadnuť alebo ukryť. Tešia sa zo života a rozdávajú radosť okolo seba. Títo ľudia podľa mňa plnia Ježišove slová: „Buďte ako deti!“, čiže v čistote a radosti. Každý z [...]

Keď cirkev poslúcha svojho Boha (Portugalsko).

15.09.2024

Fatimské zjavenia považujem za mimoriadne. Dialo sa tak v roku 1917, keď zúrila 1. svetová vojna. Prakráľovná sa zjavovala 3 deťom a vyzývala ich, aby sa modlili za duše hriešnikov, pretože veľa duší smerovalo do utrpenia. Prostredníctvom detí vyzývala všetkých k pokániu, aby sa stali lepšími ľuďmi a aby sa modlili za odpustenie pre seba aj ostatných, aby sa vojna [...]

Russell Bentley

Donbaského kovboja z USA, ktorý bojoval za Rusov, mučili a zabili spolubojovníci. Vojakov čaká súd

20.09.2024 21:30, aktualizované: 22:02

Vojaci majú byť súdení kvôli rôznym obvineniam od prekračovania právomocí, cez užívanie fyzického násilia a mučenia a spôsobenie smrti nedbanlivosťou.

Election 2024 Trump

Zlyhania tajnej služby odhalené: Vyšetrovanie atentátu na Trumpa odkrylo pochybenia ochranky

20.09.2024 20:17

Zlyhanie Tajnej služby, ktorá poskytuje ochranu najvyšším ústavným činiteľom aj exprezidentom, je predmetom viacerých vyšetrovaní.

polícia podvodná zoo

Podvodníci sa na Facebooku vydávajú za bratislavskú zoo, okrádajú ľudí. Totálny hyenizmus, reaguje polícia

20.09.2024 18:36

Totálny hyenizmus. Podvodníci sa na Facebooku vydávajú za bratislavskú zoo v čase, keď tá skutočná čelí následkom ničivých záplav, uviedla polícia.

harrisová, trump

Predčasné voľby v USA odštartovali: Voliči troch štátov už rozhodujú, kto povedie Biely dom

20.09.2024 18:20, aktualizované: 19:14

Väčšina štátov americkej Únie umožňuje predčasné hlasovanie alebo hlasovanie poštou, aby ľudia neprišli o možnosť voliť.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 610
Celková čítanosť: 1478688x
Priemerná čítanosť článkov: 2424x

Autor blogu

Kategórie