Abd-ru-shin píše: Nutnosť približovania sa k Bohu spočíva v celom stvorení! Preto nie je pokorný ten, kto pred tým uhýba, ale naopak je neskonale namyslený! Tým predsa požaduje, aby sa mu Boh priblížil, namiesto toho, aby sa on snažil približovať k Bohu a poznávať Ho.
Pred stvorením bol Boh jediný. V dobe stvorenia oddelil časť svojej vôle, aby samostatne pôsobila vo stvorení a tak sa stal dvojjediný. Keď sa ukázala nutnosť dať zblúdenému ľudstvu prostredníka, lebo Božia čistota nepripúšťala priame spojenie s dobrovoľne spútaným ľudstvom, oddelil z lásky časť seba samého, aby sa prechodne zblížil s ľuďmi a mohol sa učiniť ľudstvu znovu zrozumiteľným, tak sa narodením Krista stal trojjediným.
Kto je Boh Otec a Boh Syn, to bolo už mnohým jasné, ale Duch Svätý zostával nejasným pojmom. Duch Svätý je výkonná spravodlivosť, ktorej večné, nezmeniteľné a nepodplatiteľné zákony pulzujú vesmírom a doteraz len tušením boli nazývané: Osud! Karma! Božia vôľa!
Takže takto Abd-ru-shin vysvetľuje Božiu trojjedinosť. Sú však ľudia čo popierajú Božiu trojjedinosť, z reakcií pod mojimi článkami usudzujem, že sú to hlavne jehovisti. Nech teda oni vysvetlia ako to je alebo nech povedia čo Abd-ru-shin nesprávne vysvetlil. Ale ak sú otvorení, nech prijmú jeho vysvetlenie. Nie je totiž hanba priznať si chybu hlavne vo veciach na ktoré bežný človek nemá dosah.
Táto dogma o trojjedinosti nevznikla z... ...
Boh nie je tajomstvo, pretože Biblia tvrdí, že... ...
Daj ešte tu o troch skupenstvach vody. ...
Celá debata | RSS tejto debaty