Založ si blog

Premiérom sa stane Igor Matovič

Skutočne keby sa dalo tipovať na výsledky volieb stavil by som na Matoviča. Nie je favoritom na túto funkciu a preto by bol kurz určite vysoký. Pritom keď si odmyslím jeho neštandardné správanie, tak vidím nebojácneho neúnavného bojovníka proti podvodom a korupcii. Potopí keď je dôvod hocikoho – Prochádzka by vedel rozprávať.

 

Jeho kandidátka je brutálne antikorupčná, nabitá silnými menami so silnými príbehmi. Sú tam ľudia čo kvôli útlaku štáto-mafii mnoho trpeli. Pani Remiášová, pán Kyselica, Mikulec atď.

 

Ponúkol spoluprácu a miesta na kandidátke menším stranám, ktoré by inak nemali šancu. Takže to so spájaním myslí vážne a nie len na oko. Páči sa mi ako naložil aj Kiskovi za jeho pokrytectvo – zase len pravdu povedal.

 

Je otvorený novým legislatívnym riešeniam ako priama voľba generálneho prokurátora, či legalizovanie akejkoľvek nahrávky ak je autentická pre súdne konanie atď. Ak sa nad tým zamyslíme, sú to veci ktoré by mohli dosť výrazne zlepšiť spravodlivosť v našej krajine.

 

Tento človek pomenúva veci pravým menom aj keď sa to mnohým nepáči. Povie to aj svojim potencionálnym spojencom – takže nie je pokrytec.

 

Ďalší prvok – dáva priestor na vstup do politiky bežným občanom, ktorý chcú zmeniť našu krajinu k lepšiemu.

 

Nemôžem si pomôcť ostatní lídri opozície mi pripadajú v porovnaní s Matovičom ako keby boli v polospánku.

 

Ako jeden z mála opozičníkov nahlas hovorí, že sociálne opatrenia Smeru nezruší. Musím povedať, že má rozum. Veď načo brať ľuďom tých pár výhod, s týmto nechápem ako chcú niektorí opozičníci získať voličov.

 

Keď si spočítam tieto argumenty a dosadím ich do rovnice, tak Igor Matovič by sa mal stať premiérom. Smer je vyčerpaný a topí sa v škandáloch. Aj keď vyhrá voľby nebude mať spojencov. Kotleba aj keď bude druhý vládu zostavovať nebude a zrejme nebude ani jej súčasťou. Takže uvažujme o niekom treťom. Mal by to byť prirodzene Kiska keďže už zastával veľmi významný post prezidenta. Lenže Kiska je dosť nevýrazný a tiež má za nechtami.

 

Na základe spomenutých argumentov by si tým tretím zaslúžil byť Matovič. Aj keď je to mnohým čudné aj mne samému. Ale keď sa pozriem na tieto fakty, tak vyhráva Matovič. Som zvedavý či vyjde môj tip :-).

 

Svoje minulé životy stretávame okolo seba.

24.04.2024

Keď sledujem svoje okolie, pripadá mi to akoby som cestoval v čase. Vidím ľudí a ich vlastnosti. Niektoré ma potešia, iné rozčúlia. Ale keď pozriem do svojho vnútra, vnímam akoby som s tým mal niečo spoločné, hoci sa mi to častokrát nepáči. Pripadá mi to akoby sa hlavne tí bližší ľudia z môjho okolia niekedy v minulých životoch mnou inšpirovali a napodobňovali ma, [...]

Prostitútky a omamné látky.

23.04.2024

Všimnite si, že keď je téma o týchto ženách, ktoré predávajú svoje telá veľmi často sú prítomné aj omamné látky rôzneho druhu. Prečo je to tak? Dôvod je podľa mňa úplne jednoduchý, myslím si, že rôznymi omamnými látkami chcú prehlušiť svoj vnútorný hlas, ktorý im hovorí, že to čo robia je nesprávne. Tieto omamné látky majú prehlušiť to, že sa vyspia s [...]

Klamanie.

21.04.2024

Ako vnímajú klamanie ľudia? Podľa mňa je mnoho ľudí, ktorí si myslia, že klamaním niečo získajú. Každému je jasné, že klamanie je podvádzanie, ale mnohí ľudia si myslia, že keď budú dostatočne šikovní, tak sa vyhnú nejakým následkom. A prečo sa vlastne klame? No buď je cieľ vyhnúť sa trestu alebo je to cieľ získať pre seba nejaké výhody. Ako vníma klamanie [...]

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 567
Celková čítanosť: 1375992x
Priemerná čítanosť článkov: 2427x

Autor blogu

Kategórie