Ľudia čo nedokážu odpustiť.

18. júla 2022, zoran44, duchovné

Ľudia by oveľa radšej odpúšťali keby zabudli na cirkevné poučky a cirkevné výklady. Skúste si aspoň na chvíľu predstaviť, že neexistujú žiadne cirkevné výklady. Sústreďte sa len na priame výroky Boha v starom zákone a priamu reč Ježiša. Boh hovorí „Moja je pomsta, ja odplatím!“. Ježiš podobne hovorí „Čo sejete, to zožnete!“

Tieto 2 kratučké vety sú podľa mňa kľúčové a veľmi dôležité. Majú podľa mňa oveľa väčšiu hodnotu ako tony kníh s cirkevnými výkladmi. Ak naozaj Stvoriteľ votkal do svojho diela takýto samočinne pôsobiaci zákon, je to podľa mňa nádherné a dokonalé. Je to podľa mňa oveľa pravdepodobnejšia verzia ako to, že každú jednu vec musí ON osobne posúdiť a vyhodnotiť alebo to, že cirkvi majú právo dávať odpustky.

Podľa tohto zákona by každý dostal čo si zaslúži, takže by sme pokojne mohli odpustiť ľuďom čo nám ublížili. Ten kto nedokáže odpusť podľa mňa neverí Kristovým slovám čo sejete, to zožnete. Pretože potom by verili, že aj páchateľov postihne spravodlivý trest.

Takýto ľudia čo nedokážu odpustiť sa vystavujú veľkému riziku, že ani im rovnako tvrdohlavo nebude odpustené. A to by bol pre nich veľký problém. Pretože ak je naším domovom duchovná ríša – raj, tak aby sme sa tam dostali, musíme sa zbaviť všetkého čo nás púta na hmotu. Musíme očistiť a zjemniť naše duše, aby tie po odlúčení tela mohli pomaly stúpať nahor.