Čo dosiahol Sulík alebo Slovensko odmietnutím Eurovalu a povalením Radičovej vlády?

13. júna 2022, zoran44, politika

Prosím pomôžte mi, lebo ma nenapadá ani jedna vec, čo Sulík dosiahol odmietnutím Eurovalu a povalením Radičovej vlády. Alebo čo jeho tvrdým nekompromisným postojom získalo Slovensko?

Ide o to, že keď niečo robím malo by to mať aj nejaký zmysel. A o to viac, keď urobím veľmi vážne rozhodnutie, akým nepochybne povalenie vlády je.

Chybu môže urobiť každý. Ale problém u Sulíka vidím ten, že on hoci verejne povedal, že to bola chyba, v skutočnosti je možné, že si tú chybu neuznáva. Zdá sa mi akoby u neho nenastala žiadna sebareflexia.

Dobrý politik podľa mňa vyrokuje maximálny kompromis v prospech svojej strany z pozície počtu poslancov, ktorými disponuje. Politik ktorý sa zatne ako mulica a nemá problém povaliť vládu je podľa mňa zlý politik.

Človek neschopný robiť kompromisy by podľa mňa nemal ísť do politiky alebo do koalície. A keď sa 3 strany vedia na niečom dohodnúť len tá štvrtá je úplne mimo chyba bude v tej štvrtej a nie v tých troch čo sa vedeli dohodnúť.