Má väčšiu hodnotu vysoká čítanosť článkov alebo ich obsah?

18. decembra 2019, zoran44, spoločnosť

Môj posledný článok, že Matovič bude premiérom si prečítalo vyše 5000 ľudí. Aj tak sú pre mňa osobne hodnotnejšie iné moje články s duchovnou tematikou napriek tomu, že majú v porovnaní s týmto mizernú čítanosť okolo 300 – 500 pozretí.

 

Provokatívny názor a obsah dokážu veľa ľudí zaujať. Ale ja to vnímam tak, že sú oveľa hodnotnejšie témy a články. Ja rešpektujem, že ľudí viac zaujíma politika ako duša a posmrtný život. Čudovali by ste sa mňa tiež zaujíma, čo sa v našej krajine deje a pozerám politické relácie. Len to nie je pre mňa osobne to najdôležitejšie.

 

Tému posmrtného života, či existenciu duše však považujem za najdôležitejšiu aspoň v mojom živote. Takže sa budem vytrvalo venovať tejto téme aj keby čítanosť týchto článkov bola 50 alebo menej. Ale občas sa povenujem aj tejto téme, keď bude vhodná príležitosť a chuť , možno aj trochu kontroverzne a provokačne :-).

 

Blížia sa vianočné sviatky, tak touto cestou chcem popriať všetkým čitateľom aj blogerom pravdy a to rovnako ateistom aj veriacim, aby ste si tieto nádherné sviatky s výnimočným čarom dosýta užili v kruhu svojich najbližších, aby ste prežili krásne chvíle a poriadne dobili svoje vnútorné batérie :-).