Sme národ Bohorúhačov?

21. mája 2019, zoran44, spoločnosť

V časoch keď sa Boh prihováral Izraelcom my sme boli ešte pohania. Boh dal Izraelcom 10 prikázaní podľa ktorých majú žiť. 1. Ja som Hospodin tvoj Boh nebudeš mať iných Bohov okrem mňa, 2. prikázanie – Nebudeš brať meno Božie nadarmo atď.

A tu by som sa pristavil pri tomto druhom prikázaní. Lebo ľudia na Slovensku nielenže berú meno Božie nadarmo, ale v našej krajine sa meno Božie používa pomerne často ako nadávka. To už je podľa mňa silná káva. Neviem ako to je v iných krajinách budem rád za reakcie pod článkom. Ale môj názor na to je, že nám to jednoznačne nemôže priniesť nič dobré.

Čo si zaslúži taký národ, čo potupuje meno Božie? Stáročia sme boli utláčaní a aj teraz len hrdlačíme. Podľa mňa sa to ani nezmení pokiaľ budú ľudia takto hrubo potupovať meno Božie. Žiadne požehnanie nespočinie na tomto národe.

Keď už chce niekto nadávať, môže použiť mnoho slov na to. Ale že zrovna meno Božie alebo meno Kristove je tak populárne u nás používať ako nadávku, to len svedčí o nás, že sme tými pohanmi dodnes.