Povolanie prostitútka

3. júla 2016, zoran44, duchovné

Sexuálny akt by mal byť výlučne intímnou záležitosťou 2 ľudí ktorí sa majú radi, je to vlastne prejav lásky fyzickou, hmotnou formou. V žiadnom prípade by sexuálny akt nemal byť tovarom na predaj, nič dobré z toho nemôže vzísť. Alebo kto by chcel mať sestru, matku či dcéru prostitútkou. Nech sa zdá pre niekoho prostitúcia lákavá, či už pre zárobok alebo ponúkanú rozkoš mali by sme byť pred ňou na pozore. Najlepšie by bolo keby niečo takéto vôbec neexistovalo a každá žena by spávala len so svojím partnerom, manželom.

 

Prostitúciu chápem ako to najhrubšie porušenie partnerskej (manželskej) vernosti a my si dnes ani presne nevieme predstaviť, čo to môže znamenať zapliesť sa do tejto siete. Ale Boh prostredníctvom Mojžiša nám prikázal – odporučil Nescudzoložíš, Ježiš to len potvrdil a ešte sprísnil a Abd-ru-shin hovorí to isté. Ježiš hovoril aj: „Keď slepý vedie slepého obaja padnú do jamy. Ide o to, že my nevidíme všetky súvislosti, nechápeme čo sa deje v určitých situáciách. Predpokladám, že Boh to vie, chce nám to najlepšie a vyjadril to prostredníctvom Mojžiša aj Ježiša.

 

Samozrejme máme aj slobodnú vôľu a každý môže robiť čo len chce. Avšak mnohokrát sa už zabúda na to, že zo všetkého čo človek urobí nutne musí znášať aj následky. Sú ľudia pre ktorých sú peniaze, blahobyt a pôžitkárstvo úplným vrcholom šťastia a neštítia sa urobiť hocičo, aby to dosiahli. Z pohľadu jediného pozemského života by sa to dalo ešte pochopiť. Horšie je to ak skutočne po pozemskej smrti život pokračuje. Tam už napríklad prostitúcia predstavuje obrovský problém pre konkrétnu dušu, ktorá sa potrebuje dostať do večných záhrad.

 

Pretože dušiam ktoré sa nevedia dostať do večných sfér hrozí zánik. Všade okolo seba vidíme ako sa všetko hmotné rozkladá a transformuje – vzniká z toho niečo nové. Abd-ru-shin to dosť podrobne vysvetľuje, že pokiaľ je človek spútaný tisícorakými lanami s nízkymi sférami alebo s hmotou, tak mu hrozí, že bude spolu s hmotou rozomletý a stratí tak vlastnú identitu, vlastné JA. Zrejme pred týmto nás Boh neustále varoval, zrejme preto nás nazýval stratenou ovcou a dal nám rady a príkazy ako žiť tak, aby sme získali večný život.

 

My sme podľa mňa skutočne zablúdili, nechápeme presne čo sa okolo nás deje a kam smerujeme, obrovskou silou sme sa upli len na hmotu a mnohí sú skalopevne presvedčení, že nič okrem toho nemôže existovať. Ale máme veriť týmto ľuďom, ktorých Ježiš nazýva slepými alebo radšej budeme veriť Bohu, ktorý je vidiaci-vediaci. Mňa títo ľudia, čo dokážu vidieť len hmotu nepresvedčili. Veď vidia len to čo aj my sami, nič naviac. Presvedčil ma Ježiš, podľa jeho slov mi on pripadá ako niekto kto má vedenie a toto vedenie nám chcel sprostredkovať, vysvetliť. Aj Ježiš videl hmotu okolo nás. Z hmoty čerpal podobenstvá, aby nám podľa hmotných dejov, ktoré poznáme vysvetlil duchovné deje, ktoré nepoznáme.