Založ si blog

Príhovor k ateistom

Píšem hlavne články s duchovnou tematikou a všimol som si, že niektorých čitateľov neveriacich v duchovné dosť moje články rozčuľujú a poburujú. Chcem to dať na pravú mieru. Nie je dôvod na takéto reakcie aj keď ich beriem. Pretože pravda existuje bez ohľadu na naše poznanie a názory. Môžem sa mýliť ja tak ako aj vy. Ak sa mýlim ja zbytočne strácam čas písaním týchto článkov a zbytočne sa morálne obmedzujem. Ak sa ale mýlite vy a duchovný svet existuje, stane sa akurát to, že po smrti zistíte, že ste neumreli a váš život pokračuje ďalej. Ak by ste svoj život žili nejakým katastrofálnym spôsobom môže sa vám stať, že nastane duchovná smrť t.j. že váš život bude po smrti ukončený, presne tak ako ste tomu aj verili. Takže koniec koncov ja vás o nič nepripravím, upozorňujem len čo môžete získať.

 

Každý človek by mal jednoznačne žiť podľa toho čomu verí, inak to nie je plnohodnotný život. Ja by som takisto nikoho nepočúval keď nie som o jeho slovách presvedčený. Podobne aj vy môžete moje články úplne ignorovať ak vám je to čo píšem cudzie alebo tomu nerozumiete, reakcie mi však nevadia. Pripúšťam aj tú alternatívu, že po smrti už nič nie je, ale vnútorne cítim, že naozaj ten duchovný svet môže existovať. Ja sa ani nečudujem, že toľkí ľudia upustili od viery v Boha keď je v tom taký chaos a je toľko cirkví. Svoje články však píšem preto, že je tu Posolstvo obrovskej hodnoty, ktoré je úplne iné ako celý tento guľáš okolo viery. Sú tu mnohé veci jasne a logicky popísané v úplne inom svetle ako doteraz. Tieto nové poznatky ma veľmi zaujali, preto sa im venujem a sám ich aj skúmam. Verejnosti tieto poznatky predkladám kvôli tomu, že podľa mňa bez týchto poznatkov si nie je možné utvoriť správny názor na vieru a Boha. Či už súhlasný alebo odmietavý, ale bez týchto informácií to nie je jednoducho možné objektívne sa rozhodnúť.

 

Ak nedávam tak určite nechcem brať. Vážení čitatelia váš život vám nikto nemôže zobrať, žite si ho podľa seba. Veď slobodnú vôľu nemožno oddeliť od ľudského ducha je jeho prirodzenou súčasťou. Ja len hovorím preskúmajme tieto nové informácie, stojí to podľa mňa zato. Veď čo by ste vymenili za svoj život? A čo by ste vymenili za možnosť pokračovať v ňom po fyzickej smrti? Zrejme nič nemá väčšiu hodnotu. Preto ma aj dosť trápi a zaráža, že sa ľudia tejto témy boja a je im nepríjemná. Ja nelákam do žiadnej sekty ani od vás nič nechcem, jediné čo chcem je skúmať informácie o duchovnom a existenciu života po smrti. Táto téma ma od malička priťahovala ako magnet. Čo ma trápi a bolí je to, že na človeka ktorý o duchovnom hovorí, ktorý sa chce prípadne v nedeľu poďakovať Bohu a pomodliť sa pomaly pozerá ako na blázna.

 

Pritom jeden neviditeľný svet sme už vďaka technike objavili a to mikrosvet baktérií, vírusov atď. Keby ste niekomu pred 200 – 300 rokmi povedali, že vo vzduchu alebo vo vode existujú miniatúrne živočíchy ktoré volne okom nevidíme asi by vás poriadne vysmial. Dnes sa tomu nikto nesmeje pretože vďaka výkonným mikroskopom sú na to nezvratné dôkazy. A o toto ide aj mne, my nemôžme ľahkovážne odmietnuť teóriu, že telo je obal v ktorom žije duša naše vlastné ja. Treba to skúmať a až potom keď bude jasná odpoveď urobme si definitívny názor. A táto téma je podľa mňa minimálne taká dôležitá ako ostatné témy ktorým sa spoločnosť venuje, ako korupcia, politika, zábava atď. Myslím si, že téma existencie života po smrti by sa mala stať celospoločenskou témou, pretože sa tam ukrýva obrovský úžitok ktorý môžeme získať ak je – t.j. pokračovanie života po smrti. Nie je podľa mňa najmenší dôvod na to, aby sme sa tejto témy báli alebo ju zametali pod koberec.

 

Prečo Ježiš prišiel na tento svet.

28.03.2024

Ježiš hovorí o nás, že sme zablúdili. To znamená zišli zo správnej cesty a vydali sa na nesprávnu. Keď bol Ježiš pred Pilátom povedal mu: „Ja som sa na to narodil a na to som prišiel na svet, aby som vydal svedectvo o pravde. Každý kto je z pravdy počúva môj hlas.“ V čom spočíva to zablúdenie? Podľa mňa v tom, že sa ľudia príliš upli na hmotu. Spojenie s [...]

Logika zákonníkov a farizejov.

07.03.2024

Áronovi potomkovia boli určení za kňazov národa. Oni mali bdieť na dodržiavaní Mojžišovho zákona, oni vykonávali službu v chrámoch a vykonávali obete, časť z obetí bola určená pre nich. Toto bolo v Izraeli zaužívané a fungovalo niekoľko storočí. Potom prišiel Ježiš Nazaretský. On rozprával ľuďom ako majú žiť, rozprával čo sa deje po smrti, o Kráľovstve [...]

Ľudstvo a zborený most k Svetlu.

03.03.2024

O významnej úlohe žien a zhubnom konaní väčšiny ľudstva píše Abd-ru-shin nasledovné: „Tak je človek vo svojom nesprávnom pôsobení, ktoré sa ukázalo v tomto stvorení ako brzdiace, rušivé a trvale škodlivé, dnes nakoniec opovrhovaný vlastnou vinou pre svoje smiešne chcenie vedieť všetko lepšie. Svoje odvrhnutie si tvrdošijne sám vynútil, keďže sa urobil [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

zoran44

o živote, o viere, príčinách a následkoch ...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 555
Celková čítanosť: 1356061x
Priemerná čítanosť článkov: 2443x

Autor blogu

Kategórie